Veel gestelde vragen
Verzend informatie
VERSTUREN JULLIE INTERNATIONAAL?
Ja, op dit moment verzenden wij naar Belgie, Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk.
WELKE VERZENDMETHODEN ZIJN BESCHIKBAAR?
Wij versturen de planten direct vanuit de kweker. Wij werken met meer dan 10 verschillende kwekers samen en zij kiezen zelf hun verzendbedrijf. Wij als webshop hebben hier geen invloed op.
HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN PAKKET ONTVANG?
Dit duurt tussen de 2 en 6 dagen over het algemeen. Afhankelijk van het land waar het pakket naartoe gescheept moet worden. U ontvangt altijd een track en trace code waarmee u uw pakket kunt volgen.
Betalingen
WELKE BETAALMETHODEN KUNNEN GEBRUIK WORDEN?
Per land ondersteunen wij de lokale banken. Daarnaast kan er betaald worden met een aantal internationale betaalmiddelen zoals creditcard, Paypal, Shoppay en google-pay.
KAN IK OOK IN DELEN BETALEN OF ACHTERAF BETALEN?
Ja dit kan, onze webshop ondersteunt Klarna, een betaalmethode waarbij u in delen kunt betalen. U kunt hierbij zelf aangeven hoe de spreiding van de betaling kan zijn. U betaald hier geen rente over.
Bij het afrekenen kiest u dan voor de betaalmethode 'KLARNA'
Kwaliteit planten en garantie op de planten
WAT IS DE KWALITEIT VAN DE PLANTEN EN RETOUR BELEID
De planten worden direct vanuit onze kwekers verzonden. We werken met de beste kwekers en gezonde planten. Wel dient u er rekening mee te houden dat een plant een levend product is. Wij proberen de plant op te sturen die zoveel mogelijk lijkt op de foto.
Indien u een grote plant besteld (groter dan 100cm) houdt er rekening mee dat er een afwijking van maximaal 10cm in de hoogte kan zijn. Indien u een plant van 180cm besteld, kan deze dus tussen 170cm en 190cm zijn. Dit heeft ermee te maken dat wij met levende producten werken. Wij zullen altijd ons best doen om zo dicht mogelijk bij de juiste maat te leveren.
Indien u een plant ontvangt die niet naar wens is en niet klopt met de bestelde plant, dan vragen wij u om een aantal foto's te maken en deze via mail naar ons toe te sturen. Indien de kwaliteit niet voldoende is of de plant klopt niet met wat u besteld heeft. Sturen wij u een nieuwe plant toe.
Indien u een grote zware plant heeft besteld, zullen wij zorgen dat deze plant ook weer wordt opgehaald.
DIEN IK IETS TE BETALEN VOOR EEN RETOURZENDING
Nee, aantoonbare fouten worden gratis door ons opgeslost, inclusief retour. Indien een plant kapot is gegaan door schuld van de verzendbedrijven, zullen wij dit ook oplossen.
Overige vragen
IK HEB EEN ANDERE VRAAG, EN NU?
U kunt uw vraag sturen naar info@extraordinaryplants.nl, wij proberen binnen 24 uur te reageren.