Verzorging
Veel gestelde vragen (FAQ)
Ja, verzenden voor alle producten is gratis, ook naar Belgie, Duitsland en Oostenrijk.
Al onze planten komen direct van de kweker. Wij werken samen met een tiental kwekers in Nederland. Als een plant wordt besteld, wordt deze direct vanuit de kweker verzonden.
Absoluut, onze kwekers hebben enorme passie voor hun vak en daarmee ook voor hun planten. Wij verzenden alleen gezonde en goede planten. Indien je een plant ontvangt die niet goed is. Dan vervangen wij deze gratis. Onder niet goed wordt verstaan: een beschadigde plant, een ongezonde plant of een andere plant dan besteld. Houd er wel rekening mee dat dit levende procucten zijn, bij planten groter dan 100cm kan er een afwijking van maximaal 10cm zijn in de hoogte van de plant die je ontvangt.
Wij vervangen planten gratis indien ze niet voldoen aan de kwaliteit. Dit geldt ook voor grote zware planten zoals bomen zoals een Olijf. Wij zorgen ook voor gratis ophalen van de huidige plant. Wat wel belangrijk is dat je dient aan te tonen dat de plant niet goed is. Dit kan door het verzenden van meerdere foto's.
Dit kan via whatsapp (0031-(0)6-26236199 of via email (info@extraordinaryplants.nl). Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Betalen kan met alle wettelijke betaalmiddelen voor het land waarin je woont. Daarnaast kun je ook betalen met Paypal, Creditcard, Google Pay en Apple pay
Ja, je kunt gespreid betalen, meestal is dit in 3 delen, waarbij je iedere maand 1 deel betaald. Dit kan via het betaalmiddel "Klarna" welke je kunt kiezen bij het afrekenen. Dit is is wettelijk goedgekeurd betaalmiddel en 100% veilig. Je betaald geen extra kosten of rente hierbij.